De laptop lifestyle, review en ervaring

De Laptop Lifestyle review en ervaring

Jacko Meijaard (dé expert op het gebied van affiliate marketing in Nederland, volgens mijn bescheiden mening dan) heeft een boek geschreven: De Laptop Lifestyle. Dit was al maanden geleden aangekondigd en ik kon eigenlijk niet wachten. Afgelopen week viel mijn exemplaar eindelijk op de deurmat. En het was in eerste instantie een teleurstelling. Oeps. Ja, ik ben maar gewoon eerlijk. Maar ik wil je toch uitnodigen om verder te lezen, mijn review en ervaring over het boek De Laptop Lifestyle.

Want als jij droomt van op een makkelijke manier geld verdienen, dan zou De Laptop Lifestyle wel eens het antwoord kunnen zijn dat je zoekt. En je kunt dit boek al voor een paar euro in jouw bezit krijgen.

De Laptop Lifestyle, een tegenvaller

De Online Marketing Tornado

Mijn verwachtingen waren hoog gespannen. Ik heb begin dit jaar de Affiliate Marketing Revolutie gekocht voor € 47,- en dat bleek een uitgebreide training te zijn. Ik dacht dus echt dat het boek De Laptop Lifestyle een dikke pil zou worden. Kleine lettertjes en een hoop leesplezier. Zoals bijvoorbeeld het boek De Online Marketing Tornado van De Internet Marketing Unie van Tonny Loorbach en Martijn van Tongeren. Dat boek werd volgens hetzelfde principe uitgebracht als de Laptop Lifestyle. In eerste instantie kon je De Marketing Tornado ook voor slechts de verzendkosten kopen. En dan valt er dus echt een bom op je deurmat. Een dik boek met kleine lettertjes en heel veel informatie. Dat boek had de lat flink omhoog gegooid voor volgende boeken.

Toen kreeg ik mijn exemplaar van De Laptop Lifestyle in handen. Ten eerste viel het me op dat het boek vrij dun was. Ik begon met bladeren en zeker de eerste pagina’s van het boek bevatten ongelofelijk veel wit. Ruime marges, heel veel witregels tussen de tekst en best wel wat pagina’s waar bijna niks op staat. Jemig de pemig hé, ik had echt iets anders verwacht. Maar goed, dan ga je lezen.

De Laptop Lifestyle, de inhoud

Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit en daar ging ik dus meteen al de mist in met mijn eerste indruk van het boek. Want met de kwaliteit van De Laptop Lifestyle zit het echt meer dan goed. En na de eerste paar pagina’s komen er een heleboel pagina’s waar beduidend minder wit op staat.

Jacko begint met een inspirerend verhaal over zichzelf. Hoe hij zichzelf bij zijn nekvel heeft gepakt en ervoor heeft gezorgd dat hij van een redelijk kansloze jongvolwassene nu een succesvol ondernemer is. Jacko weet inmiddels echt ongelofelijk veel en hij deelt al zijn kennis in dit boek.

Bijvoorbeeld over:

• Wat affiliate-marketing nu eigenlijk is;
  • Hoe je een goede niche kiest en hij geeft ook veel voorbeelden over wat een niche zou kunnen zijn (en daar zaten er echt een paar tussen waar ik van dacht ‘huh, kan dat ook?’)
  • Wat je moet doen om überhaupt kans te maken om succesvol te worden, denk hierbij ook zeker aan je eigen mindset;
  • Hoe je een website opzet en hoe je SEO voor je kunt laten werken;
  • Waarom Jacko fan is van gratis verkeer naar je website en hoe je dat krijgt;
  • Hoe je veel meer uit je website haalt dan alleen commissies (affiliate vergoedingen) en hoe je daarmee steeds meer winst kunt gaan maken én hoe je jezelf daarmee minder afhankelijk maakt van andere platformen;
  • Hoe je met je winst nog veel meer winst kunt gaan maken
  • en nog veel meer.

In korte hoofdstukken legt Jacko de essentie uit van affiliate marketing en waar ik ontzettend blij mee ben zijn de voorbeelden. Bijvoorbeeld ook op het gebied van zoekwoorden-onderzoek (ontzettend belangrijk). Met de concrete voorbeelden heb ik meteen beeld voor wat Jacko bedoelt en hoe je moet/kunt denken.

De laptop lifestyle, review en ervaring boven

De Laptop Lifestyle, review en ervaring

Toen ik eenmaal over mijn eerste teleurstelling van het boek heen was, zag ik hoe waardevol de inhoud was. En ik merkte dat ik toch echt een lezer ben. Met video’s moet je de hele video bekijken om te ontdekken of er ergens nog pareltjes verborgen liggen. Met een boek ben ik vele malen sneller. Ik kan ook meteen bepaalde teksten markeren als ik ze nog eens terug wil lezen. Heerlijk.

En dan die inspirerende voorbeelden. Dat je bijvoorbeeld goed geld kunt verdienen met een website over cocktails. Of een website over de reizen die je zelf gemaakt hebt. Ik heb nog nergens zo duidelijk uitleg gekregen van hoe je een affiliate project zou moeten beginnen. Ik ben zelf in de valkuil gestapt om maar te starten met wat mij goed leek. Jacko legt in zijn boek stap voor stap uit hoe je een goede niche kiest en hoe je vervolgens je affiliatewebsite aanpakt. En een goed begin is het halve werk. Sterker nog, een goed begin BESPAART je een hoop werk. Ik heb meteen beeld voor een volgende affiliate website 😀. Een website waar ik niet alleen zelf een hoop lol kan hebben, waar ik goed mee kan verdienen, maar waar ik ook echt waarde mee kan geven. Win-win-win dus.

Is De Laptop Lifestyle ook waardevol als je al gevorderd bent in affiliate marketing?

Ik zie mezelf inmiddels echt wel als een gevorderde op het gebied van affiliate-marketing en ik heb dus ook echt nog waardevolle informatie uit de Laptop Lifestyle gehaald. Ben jij nog een beginner en/of weet je niet wat affiliate-marketing is. Ook dan is dit boek uitermate geschikt voor jou. Juist dan is het geschikt voor jou, omdat jij hiermee de kans krijgt om meteen goed te starten.

Kortom: is De Laptop Lifestyle een aanrader? Hell yes! Heb ik al verteld dat je het boek nu voor slechts een paar euro kunt kopen? Voor een paar euro (de verzendkosten) is De Laptop Lifestyle van jou en je kunt het boek hier meteen bestellen. Ik zeg doen, want je weet maar nooit wanneer de prijs omhoog gaat en hoe hoog de prijs gaat worden.

Want als je droomt van op een slimme manier veel geld verdienen (lees: dan hoef je niet voor een baas te werken, dan hoef je niet hele dagen achter je computer te zitten, dan kun je overal op de wereld werken, ook in een hangmat) dan is dit boek voor jou. Lees het, ontdek of affiliate marketing iets voor je is. Nee? Leg het boek dan naast je neer en dan heeft het onderzoek je een paar euro gekost. Ja? Ga het doen. En dan heb je met de Laptop Lifestyle meteen een volledig stappenplan in handen waarmee je direct aan de slag kunt. Ik zeg bestellen dat boek!

Droom jij van op een slimme manier veel geld verdienen?

Klik dan op onderstaande knop en voor slechts een paar euro is De Laptop Lifestyle van jou.

Rinie van Driel en Liesbeth de Korte (2)Je las een blog van ons: